لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خودکار مخصوص خوشنویسی چیست؟

ممکن است نوع ابزار و البته خودکار را یکی از عوامل بدخطی خود بدانیم...در اینجا در مورد این موضوع، مقاله ای تهیه شده که اهمیت این موضوع در زیبا نویسی را صفر دانسته است.

در ویدئوی زیر این مطلب توسط استاد گنجی نژاد به نمایش گذاشته شده است:

شما میتوانید ویدئوی مرتبط با این موضوع را از قسمت محصولات / آموزش های رایگان ، دریافت کنید و یا در کانال یوتیوب با لینک زیر ویدئو را مشاهده نمایید.
https://youtu.be/-KkBfAl1fY8

شاید یکی از مواردی که باعث بدخطی ما میشوند و یا اینکه با وجود فراگرفتن خوشنویسی از استفاده آن در امور روزمره استفاده نمی کنیم، این تفکر باشد که خودکار یا ابزار مخصوصی جهت زیبا نویسی وخوشنویسی باید داشته باشیم.

باید یاد آور شد که فیزیک تمام ابزارهایی که به نام خودکار در بازار موجود می باشد یکسان است  که عبارتست از لوله اصلی(با جنس های متفاوت و اشکال مختلف) لوله جوهر، جوهر روغنی با رنگ های مختلف، گیره ساچمه، ساچمه با اندازه های مختلف در حد میلیمتر( 0.5  0.7   1.0   1.2   1.4   1.6  میلیمتر) ، درپوش لوله و درپوش نوک خودکار می باشد و تمام خودکارها با مکانیزم یکسانی عمل می کنند.

تنها تفاوت قابل توجه در خودکار ها،  رنگ جوهر و سایز ساچمه خودکار می باشد که این امر باعث تفاوت در سایز خط ما می شود.واین امر در خوشنویسی با خودکار اهمیت قابل توجهی پیدا می کند به این شکل که با خودکار های با نوک ریز تر باید سایز خط ریزتری را بنویسیم.

با ما همراه باشید.


همراه با خودکار آبی خوش خط می شوید.

 

جهت ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین رایگان و کامل خودکار آبی 

 

و %100 تضمینی 

 

اینجا کلیک کنید

 

جهت مشاوره رایگان دستخط خود و تعیین سطح دوره آموزشی

به واتساپ پشتیبانی 09902219422 پیام دهید